[Linux-sunucu] phpbb yardım

From: Y. Haluk Buguner (haluk.buguner@gmail.com)
Date: Fri 03 Jun 2005 - 13:24:09 EEST

Merhaba,

Suse Linux 9.3 Professional (apache2, mysql4.x, php4) üzerine phpbb2
kurulumu başarısız oldu. Phpmyadmin kullanarak Mysql'de ilgili
veritabanı ve kullanıcıyı yarattıktan sonra phpbb2 kurulum
sayfasındaki bilgileri dolduruyorum, sonra gelen sayfada admin
kullanıcısının yaratıldığı ve kurulumun başarılı olduğu
belirtiliyor, kurulumu bitir tuşuna basıyorum, gelen forum ana
sayfasında "{SITENAME}" vb. phpbb sayfa şablonlarında yer alan
değişken adları görülüyor, düzgün kurulumda bunların mysql db'deki
değerlerinin sayfaya gelmesi gerekiyor. Farklı denemelerimden bir
ikisinde bu problem olmadı, ancak başka nedenlerle apache-php'yi
yeniden kurduğumda problem yine ortaya çıkıyor.

Bu neden olabilir?

Yardımcı olacaklara şimdiden teşekkür ederim.

Y. Haluk Bugüner