Re: [Linux-sunucu] Mail mynete neden gitmez?

From: Nilgün Belma Bugüner (nilgun@belgeler.gen.tr)
Date: Sat 23 Jul 2005 - 19:57:08 EEST

Selam,

Cts 23 Tem 2005 16:16 sularında, Mustafa Özbakır şunları yazmıştı:
> eh ustune birde ip adresin Dynamic ip havuzundan veriliyorsa sanada
> statik diye kaydiriliveriyorsa superonline a da göndermezsin
> mynete de gönderemezsin.

Benim IP adresim statik havuzda da ne oluyor ki.
Superonline/mynet kullanıcıları postalarımı alamıyorlarsa,
servis sağlayıcılarını bir zahmet değiştiriversinler.
Hakları kısıtlananlar onlar...

Bütün kayıtlarım istendiği gibi olmasına rağmen koydukları
formu doldurarak yaptıkları uygulamaya onay vermeyeceğim.

Esen kalın,
Nilgün