Re: [Linux-sunucu] Mail mynete neden gitmez?

From: Tolga KARATAS (tolgakaratas@gmail.com)
Date: Sat 23 Jul 2005 - 19:05:15 EEST

Arkadaşlar Relay yapılıp yapılmadığını bir kontrol edin. Loglarınıza bakın.
www.ordb.org <http://www.ordb.org> sitesinden ip adresinizi sorgulatın.
Belkide kullanıcılarınızdan biri bir yaramazlık yapıyordur. Daha da kötüsü
belkide relaya açık bırakıp unutmuşsunuzdur. Yanlış anlaşılmasın daha önce
bu başıma geldiği için yazıyorum. Yoksa bu kadar bilinen bi konuda bu
uyarıyı yapmazdım.