Re: [Linux-sunucu] Mail mynete neden gitmez?

From: Orhan Berent (berent@deu.net.tr)
Date: Mon 25 Jul 2005 - 13:31:36 EEST

Arkadaşlar, Mynet'te zaman zaman böyle hatalar oluyor. Bizim
universiteden de zaman zaman mail kabul etmiyorlar. Sebebini
sorduğumuzda dişe dokunur bir cevap veremiyorlar. Öyle tahmin ediyorum
ki zamanında biri qmail'e bir kaç spam zamazingosu eklemiş, qmail'i
patchlemiş, şimdi oradakiler işin içinden çıkamıyorlar. Benim yorumum
bu.

Orhan Berent

Cts, 2005-07-23 tarihinde 19:57 +0300 saatinde, Nilgün Belma Bugüner