Re: [Linux-sunucu] patch

From: Osman Ayhan (mefe@mefe.net)
Date: Thu 07 Jul 2005 - 16:07:59 EEST

Selam
   keske bu kadar artistlik yapana kadar, iki satir yazsan daha iyi olurdu..
   man patch'a bakmasini elbette bende biliyorum ama yeterli ingilizce
olmadigi için ve mantigima iyice yerlesmesi için buraya sormak daha akillica
geldi, taki sizin gibi artistlerin varligi hatirlayincaya kadar.

   neyse toparlayacak olursak
   qmaili http://www.lifewithqmail.org adresinden indirip kurarken
collage.sh dosyasini inceledigimde
   satirin birinde "patch < netqmail-1.05.patch" böle bir ibare var.
   buna göre bende qmailqueue-patch dosyasinida üzerine yamamamak
istedigime göre

   patch < netqmail-1.05.patch ise
   patch -p0 qmailqueue-patch
   gibi bir mantik yürütmem size okadar abetsmi geldi ?

  neyse insanin buraya iki satir bisey yazdiginada pisman ettirmeyin.