Re: [Linux-sunucu] patch

From: Can Erkin Acar (can.acar@pro-g.com.tr)
Date: Thu 07 Jul 2005 - 15:47:03 EEST

Osman Ayhan wrote:
> Selam. patch -p0 < patchfile patch -p1 < patchfile patch -p2 <
> patchfile
>

> buradaki p0, p1, p2 bir dosyaya kaç defa farkli patch yapacaksan
> onun içinmi numaralandiriyoruz.. ?

Bu yazdigini sen okuyunca anlayabiliyor musun? Bir dosyaya kac defa
patch yapildiginin ya da yapilacaginin nasil izleyebilirsin?

Boyle bir bilgi nerede tutulur? Tutulursa neden girmen gereksin, ya
yanlis girersen, ne olur? Arada senden baska biri sana soylemeden
patch yaptiysa ne olacak?

Unix baska isletim sistemlerinin aksine 'mantikli' bir isletim sistemi
her aradigini (sorularina cevaplar dahil) bulabilecegin ve parcalarin
kendi arasinda kusursuz calistigi bir ortam.

kisacasi

  man patch

hepsini anlatiyor zaten ...

Can