[Linux-sunucu] yeni kurulan server ve sendmail sorunu

From: serkan yaramaz (serkan@cozum.com)
Date: Fri 07 Jan 2005 - 18:44:03 EET

merhaba arakadaslar yeni bir server kurdum ve sendmail ile ilgili soyle
bir sorunum var.

bu servera virtual hostlar da kurdum gerek gercek kullanıcı olsun
gerekse sanal kullanıcılar olsun mail hesaplarına erişmeye çalışırlar
iken pop3 surekli kullanıcı adı ve sifre soruyor. kulanıcı adı ve sifre
dogru olmasına ragmen kabul etmiyor fakat smtp dogru calısıyor..sendmail
in default ayarlarında yapmam gereken bir kkonfigrasyon degisikligimi
var

Kullandığım sendmail versiyonu Sendmail version 8.11.6, config
V9/Berkeley
ve fedora core 1 kurulu..
cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim....