[Linux-sunucu] Squid ile ilgili garip bir sorun Acil yardim

From: SeRVeT BiRiSi (birisi58@hotmail.com)
Date: Wed 28 Dec 2005 - 21:45:09 EET

Selamlar....
Daha once hic rastlamadigim bir hata ile karsi karsiyayiz cogunuzun bildigi
gibi osym 2005 KPSS/2 Tercih İşlemlerini baslatti ve osym.gov.tr sayfasindan
bu boluma tikladigim anda sanki sanineyede defalarda enter tusuna
basiyormusuz gibi click sesi geliyor speakerlerden ve sayfa o sekilde
tikanip kaliyor en sonunda hata veriyor linux server dan iptables ten
squidin satirini silince hersey normale donuyor squidde baska bir sorun
kesinlikle yok gayet guzel calisiyor baska sayfalarda boyle bir sorunlada
karsilasmadik sorun squidden ileri geliyor ama ne yapmam lazim bir kac ayari
degistirip yapmaya calistim ama sonuc vvermedi gene ayni yardimci olabilecek
varsa sevinirim spamlar virusler yuzundendende squidi networktan kaldirmak
istemiyorum gecici olarakta dahi olsa ama bu sayfayada cok istek geliyor
girmek icin...herkese iyi calismalar iyi aksamlar....