Re: [Linux-sunucu] huzeyfe şu konuya bi el at

From: Mustafa ÖZBAKIR (admin@suzertekstil.com.tr)
Date: Thu 29 Dec 2005 - 11:44:50 EET

Bundan 3 Sene önce sevgili Murat Koç bu işi benim mailime cevap vererek
çözmüştü.Arşivlere bakma alışkanlığımızın olması lazım aslında.Diğer
taraftan bencede hoş değil yaptığınız olay.Kullandığınız sistem bait bir
şekilde iptable/ipchains veya ne olursa olsun, transparan proxy veya
transparent connection kullanıyorsanız msn bağlantı kurdugu ip bloklarını
atıyorum 64.118.117.116 bunu 64.118.0.0 şeklinde (sanırım 3-4 tane var bu
şekilde) trasparan bağlantı sağlamadan önce yasaklamanız lazım.Arşive
bakarsanız gayet esnek bir script oldugunu goreceksinizde.