RE: [Linux-sunucu] exim geç yanıt veriyor

From: Nazım Avcı (nazim@doruk.net.tr)
Date: Mon 26 Dec 2005 - 17:51:43 EET

Merhaba,

Problemi buldum sanırım. Exim e bağlantı yapmaya çalıştığımda 113 ü port tan
bana bağlanmaya çalışıyor. Firewalldan izin verdiğimde hızlı yanıt alıyorum.

Cofigurasyon file içinden "rfc1413_query_timeout = 0s" yapınca bu kontrolü
disable ediyormuş. Acelem olduğu için yeterince araştıramamıştım. Umarım
kimseyi oyalamamışımdır.

İyi çalışmalar.

  _____