Re: [Linux-sunucu] squid hakkında

From: Salih BiLGiN (onlyforlinux@gawab.com)
Date: Wed 28 Dec 2005 - 13:30:41 EET

Daha once sordugun sorularda bu belli adrese izin verme olayin izah etmistim

zamanlamayada gelince

acl mesai time 08:30-17:30 dersen kurali tanimlamis olursun. kisitlama
yapmak istedigin kadar cesitlendirebilir ve daha sonra kullanicilari
icin http_access allow kullanici mesai dersende o kullaniciyi bu
saatlere kisitlamis olursun.

Yalçın Taştepe yazmış: