[Linux-sunucu] squid hakkında

From: Yalçın Taştepe (ytastepe@hotmail.com)
Date: Wed 28 Dec 2005 - 09:56:39 EET

Merhaba
Squid de şöyle bi ayar yapmak istiyorum.
belirli ip ler belirli adreslere girebilsin.yani bir ip listesi
oluşturacağım ve bi adres listesi bu ipler bu adreslere girsin.başka hiç bi
yere giremesin dicem
bi de belirli ip ler her yere belli saatlerde girebilsin
gibi bi ayar yapmak istiyorum yardmcı olurmusunuz
saat kısıtlaması yapmak istiyorum yani

Not: MSn kısıtlama olayı oldu.önce firewall den 1863. portu kapadım sonra
squid de sizin verdiğiniz kuralı uyguladım
herkese teşekürler..