[Linux-sunucu] squidguard

From: Mecit Yondem [ Dekare Destek Danışmanlık ] (mecit_yondem@sentim.com.tr)
Date: Wed 14 Dec 2005 - 08:14:30 EET

Arkadaşlar;

Fedora Core 4 üzerine Squid + SquidGuard +Sarg kurdum.Squid ve sarg tamam ama squidguard.conf dosyasında yapmış olduğum ayarlar çalışmadı.yani squidguard.conf'ta belirttiğim ip ler için yapmış olduğum kısıtlamalar çalışmıyor.squid.conf içinde redirect_program olarak squidguard gösterildi.ps -ax den bakıyorum çalışıyor gözüküyor ama bir türlü rule larım çalışmadı..Neyi atlamış olabilirim.?