Re: [Linux-sunucu] DNS query sorunu

From: aydin mutlu (aydinmutlu@gmail.com)
Date: Tue 13 Dec 2005 - 23:34:48 EET

Zaten forwarders kullanmıyorum. Bu nedenle sorguları normal şartlarda
root.hint sunucularindan yapması gerekmiyor mu?? Yada ben yanlış
biliyor olabilirmiyim acaba;
zone "." ..... varsa şayet, DNS caching server olarak çalışmıyor mu
?? ve /etc/named.conf içerisinde herhangi bir ilave dns sunucu IP si
tanımlamaya gerek yok. sadece sunucunun keni ip sini yazmak yeterli
olur diye biliyorum. Sunucu sorgulara cevabını verirken root.hints
dosyasındaki root sunuculara bakarak cevaplaması gerekmiyor mu ??

Bana sanki root.hint dosyayında bulunan kök sunucuları sorgulamıyor
gibi geliyor.
Başka özel bir ayar gerekir mi acaba???
Not: Ekteki mesajımda named.conf dosyasının bir örneği bulunuyor.