Re: [Linux-sunucu] squidguard

From: Mesut Güler (mesut@egemenyazilim.com)
Date: Wed 14 Dec 2005 - 10:25:03 EET

Mecit Yondem [ Dekare Destek Danışmanlık ] yazmış:

> ArkadaÅŸlar;
>
> Fedora Core 4 üzerine Squid + SquidGuard +Sarg kurdum.Squid ve sarg
> tamam ama squidguard.conf dosyasında yapmış olduğum ayarlar
> çalışmadı.yani squidguard.conf’ta belirttiğim ip ler için yapmış
> olduğum kısıtlamalar çalışmıyor.squid.conf içinde redirect_program
> olarak squidguard gösterildi.ps –ax den bakıyorum çalışıyor gözüküyor
> ama bir türlü rule larım çalışmadı..Neyi atlamış olabilirim.?

squidguard'ın loglarına bakın. eğer squidguard ayar dosyasında bir
terslik varsa bunları kendi log dosyasına yazar
(/usr/local/squidGuard/log/ altındaydı galiba). ayrıca squidguard'ın
blacklistinin ve log klasörünün sahibinin squid olduğuna emin olun.
squidguard, squid kullanıcısının hakları ile çalışacaktır.

iyi çalışmalar.