[Linux-sunucu] FC2 de web server

From: Ali Metin (siyisoy@hotmail.com)
Date: Mon 12 Dec 2005 - 22:50:23 EET

FC 2 yuklu bir bilgisayarda web sitesi barindirmak istiyorum. Daha dogrusu eski sitemi yeni servera tasiyacagim. Eski serverda mysql 3.23.xx php 4.2.2 ve apache 2.0 vardi. FC2 de de bunlara yakin versiyonlar var. Fakat FC4 varken niye FC2 diye dusunuyorum. Sizce FC4 mu kullanmaliyim? Tabii bu arada mysqlin versiyonunu da yukseltmek istiyorum. Ama yukseltirken eski veritabanimi tasimada sorunlar cikar mi? mysqldump la bu isi yapmak sanildigi kadar kolay mi?