Re: [Linux-sunucu] FC2 de web server

From: Umut D. (linuxlist@gmail.com)
Date: Mon 12 Dec 2005 - 23:19:45 EET

Oncelikle ilk buldugunuzu e-maile reply deyip icini bosaltarak soru
sormayin. Yeni e-mail, Compose gibi secenekleri kullanin

FC4 varken onu kullanmak tabii ki bir cozum, eger grafik ozelliklerinden
istifade etme niyetiniz yoksa Gentoo gibi daha server-friendly, yani
sunucu dostu dagitimlar var, denenebilir.

Gelelim sorulariniza, Fedora'yi sevmem, hele bir sunucuda olmasini
isteyecegim bir dagitim degil (ama emin olun Microsoft olmasindansa
Fedora olmasini tercih ederim)
FC4 kullanin (illa Fedora diyorsaniz) hatta FC5 cikacak, isterseniz onu
bekleyin.

Gerci yeni versiyon daha iyidir anlamina gelmiyor, ama daha
yonetilebilir ve daha sık guncellenir olacaktir.

MySQL yukseltmek en kolay kismi. Bir problem, eger MySQL 4.1 serisine
direk gecis yaparsaniz PHP ile turkce karakterlerde sorun cikabilecegini
farkedeceksiniz (eger ISO8859-9 kullaniyorsaniz, ki MySQL 3 serisinde
cook buyuk ihtimal bunu kullaniyorsunuz) O zaman MySQL 4.0 serisine
gecmek daha iyi bir cozum olacaktir.