Re: [Linux-sunucu] Sunucu

From: Timu EREN (selam008@hotpop.com)
Date: Thu 01 Dec 2005 - 22:52:59 EET

Courier veya cyrus sorusu daha çok imap için sorulursa daha doğru olur.

qmail ile vpopmail kullanırsanız kullanıcı bilgilerini mysql'de
tutabilirsiniz. web mail için squirrelmail önerebilirim. bir imap sunucusu
kullanarak hemen hemen tüm ihtiyaçlarınızı karşılayacak bir webmail'iniz
olabilir. eh bir de üzerine clamav,spamassing kurarsanız tadından yenmez
olur :) (ilgili dökümanlarda nasıl uygulanacağını bulabilirsiniz)

Daha önce courier imap kullanmış ve memnun kalmıştım. cyrus ise denemedim.

postfix'te sanırım mysql destekli olabiliyor (yamalanması gerekebilir emin
değilim)

--
Saygılar && İyi çalışmalar
Timu EREN (a.k.a selam)