Re: [Linux-sunucu] qmail 2 postfix

From: Umut (linuxlist@gmail.com)
Date: Mon 18 Apr 2005 - 23:20:58 EEST

Bir atasozu der ki:
 En kisa yol en iyi bildigindir...
 Ben de bu felsefeden hareketle postfix'i ogrenme ve kullanma isimi bir
baska bahara erteledim ve qmail ile yola devam ettim.
 Bunu yaparken postfix'e tuu-kaka demeyecegim, bence herseyden once
qmail'den daha derli toplu bir havasi var. Ancak bugune kadar qmailde
yasadiklarim beni iyi kotu bir tecrube sahibi yapti. Ustelik slackware'den
sonra isletim sistemi arayislari esnasinda fazlaca yiprandim. Asil
meslegimle ilgili islerimi ihmal etmemek icin bilgi birikimim ve tecrubemin
oldugu qmailde yola devam etmeye karar verdim. Ilginize tesekkur ederim.
 # emerge qmail vpopmail
 :)