Re: [Linux-sunucu] qmail 2 postfix

From: Umut (linuxlist@gmail.com)
Date: Sun 17 Apr 2005 - 20:50:32 EEST

Bir sistem yoneticisi olarak farkli tatlari, farkli tecrubeleri zorunlu
olmadigim durumlarda yasamanin iyi olacagini dusunecek kadar mazosist bir
ruha sahip olmamla ilgili olabilir diye dusunuyorum.
 Diger neden, makina slackware uzerine kurulu, gentoo'ya geciriyorum.
Gecirirken belki MTA'mi da degistirmek isteyebilirim diye dusundum. Zaten
henuz kesin kararimi vermedim. Henuz mail servisleri ile ilgili emerge'lere
baslamadim :)
 Uzerinde su anda Slackware calisiyor, ve de evet calisiyor, ama update
etmek icin zaman ayiraramiyorum.

> Calisiyorsa, ihtiyacinizi goruyorsa neden degistiriyorsunuz ki?

 Galiba kasiniyorum :)