Re: [Linux-sunucu] cluster

From: Evren Kalayciklioglu (cliffhanger1212@yahoo.com)
Date: Fri 12 Nov 2004 - 21:29:01 EET

benim calistigim alan disinda yardimci olamayacagim.
ama bu ayrintili cevaptan sonra sanirim daha yardimci
olabilecek bilgiler alabilirsiniz. Bir tavsiye sadece
size degil sorulan sorular detaylica aciklanirsa
nereye ulasilmak istendigi belirtilirse sanirim dogru
yanitlara daha cabuk ulasilabiliyor. Kolay gelsin.