Re: [Linux-sunucu] cluster

From: emret (emret@megatek.com.tr)
Date: Fri 12 Nov 2004 - 15:20:53 EET

    2 farkli yerde kullanmayi planliyorum. 1. firewall olarak çalýþan
bir makinayi (ki asla down olmamasi gereken bir yerde) failover olarak
çalýþtýrmak. 2si bir mail sunucusnda ham failover hemde yük daðýlýmý
icin kullanmak. Duruma göre servis bazlýda olabilir. Ama mail sunucusu
üzerinde asil iþi mail olsa bile farkli görevlerdede kullanilabilir....

emre

--
Emre Tugriceri
Megatek Iletisim Sistemleri

Ethemefendi Cad. No:6, Çapçý Apt. D:1-3 81080 Erenköy/Istanbul

Tel: (90) 216 386 4126 - 214 Fax: (90) 216 360 0681