RE: [Linux-sunucu] Acemiye Yardım! (Sunucu Kurulumu Hakkında)

From: Cagdas Funda (Cagdas.Funda@ankara.edu.tr)
Date: Fri 31 Dec 2004 - 17:19:02 EET

Bu yazdiginiz 3 maddeyi bir linux sunucu ile gerceklestirebilirsiniz.

1. Linux PDC (Primary Domain Controller) olarak calisabilmekte.
2. Proxy zaten sorun degil.
3. Bu madde biraz karmasik iste. Eger bu sizin icin onemliyse linux sunucuya
NFS kurarak PDC uzerindeki user'lara link'li directory'ler olusturup bunlari
export table'ina eklemeniz. Ayni zamanda XP'ler uzerine MS'in official NFS
client kurarak (ki sanirim paraliydi bu) \Documents and
Settings\%USERNAME%\Desktop dizinini her login'de linux sunucudan mount
etmeniz gerekir.

Hic tecrubem olmadi ancak Desktop dizini sistem dizinlerinden birisi oldugu
icin sanirim linux sunucunuza bir sey olursa butun XP'ler de cakilacaktir.

Selamlar
Cagdas..