Re: [Linux-sunucu] Acemiye Yardım! (Sunucu Kurul umu Hakkında)

From: Umut (linuxlist@gmail.com)
Date: Fri 31 Dec 2004 - 17:25:05 EET

Merhaba...

Oncelikle 1. ve 3. sorunuzun cevabi SAMBA. Bu konuda
ornek konfigurasyon ve dokumantasyon bulabilirsiniz bolca.
Ve dokuman okudukca kafanizda yapi daha cok sekillenecektir.
group policy ile desktop ve belgelerim dizinlerini yonlendirmek
mumkun. Ve merak etmeyin, Windows2003 cakilinca XP'ler
ne yapiyorsa Linux cakilinca da onu yapacaktir. Onemli olan
hangisi daha kolay cakilacak :) Onu tespit etmek...

2. sorunuzun cevabi uzerinde firsatim oldugunda calismak
uzere planlarim var. Squid ve Samba/LDAP entegrasyonu
sanirim. Bunu da kesin birileri dusunmustur ve yapmistir :)

Saygilar.