[Linux-sunucu] Acemiye Yardım! (Sunucu Kurulumu Hakkında)

From: Onur Canci (onur.canci@gmail.com)
Date: Fri 31 Dec 2004 - 17:07:27 EET

İyi günler!
öncelikle size sorum şu olacak ve eğer bu soru için bu mail gurubu
doğru değilse beni uyarırsanız sevinirim.
Sorum Åžu:
Okuldaki bilgisayarlar için bir sunucu kurmak istiyoruz.
şuan kullanımda olan bir windows 2003 server var ama onlarla sıkıntı
yaşadığımız için yerine bir linux sunucu kurmak istiyoruz.
Sunucunun iÅŸlevi ÅŸu olacak :
1) Windows Xp Makineler için user accounları tutacak
2) Kullanıcılar giriş yaptıktan sonra internete server üzerinden
bağlanacak yani bir tür proxy sunucusu olacak
3) kullanıcı hesapları ile giriş yaptıklarında masaüstü ve belgelerim
klasörlerindeki bilgileri sunucu üzerinde kaydedilip başka bir
makineden giriş yaptığında klasörlerin içeriklerini aynen görebilmesi

Bu yazdığım üç maddeyi bir linux sunucu ile gerçekleştirebilir miyiz?
Eğer gerçekleştirebilirsek nasıl? ve nerden başlamalıyız?

Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.
iyi çalışmalar

--
ONUR CANCI