Re: [Linux-sunucu] ZYXEL Prestige 662HW WAN to LAN sorunu

From: Murat Aksoy (murataksoy@gmail.com)
Date: Tue 28 Dec 2004 - 23:37:03 EET

Benzer şekilde bir okul için MEB in verdiği adsl hat (Modem Zyxel
652HW) üzerinde sizin gibi sunucu barındırmayı düşünüyordum ancak bir
telekom yetkilisinden öğrendiğim(1-2 hafta uğraşarak) kadarıyla MEB
tarafından ttnet aracılığı ile verilen adsl hizmetindeki
kısıtlamalardan dolayı dışarıdan adsl e bağlı sunucunuza erişim imkanı
yok yani kısacası web,email.. hizmeti veren sunucu
barındıramıyorsunuz. Dışarından adsl cihazınıza ait ip ye ping
atılabiliyor ama diğer başka bir şekilde erişim yok. Sonuç olarak
ikinci bir adsl hat alarak sorunu çözmek zorunda kaldık.

Murat Aksoy