[Linux-sunucu] ZYXEL Prestige 662HW WAN to LAN sorunu

From: Barış KARAGÜL (bkaragul@softhome.net)
Date: Tue 28 Dec 2004 - 23:11:25 EET

Bu modem geçen ay içinde MEB tarafindan okulumuza baglandi ve modemi fedora core 3 yuklu sunucuya baglayip interneti kontrollu bir şekilde yaklasik 50 bilgisayara paylaştirmaktayim. Her sey gayet normal. Ancak modemin tüm nat ve firewall ayarlarini yapmama ragmen WAN'dan (yani dis agdan) fedora yuklu bilgisayara erisemiyorum. Amacım bu bilgisayari okulun web sitesine host olarak kullanmak. Modemin firewall'ını tamamen kapattigim halde dis agdan erisilmiyor. Linux'ta bir sorun yok. Bu modemi veya benzerlerini kullananlar varsa yardimlarinizi bekliyorum.

Tesekkurler, iyi calismalar...