RE: [Linux-sunucu] MRTG

From: Cagdas Funda (Cagdas.Funda@ankara.edu.tr)
Date: Fri 24 Dec 2004 - 08:12:58 EET

"Multi Router Traffic Grapher, ağ bağlantılarındaki trafik yükünü izlemeye
yarayan bir araçtır. Bu belgede, Red Hat Linux işletim sistemi üzerine MRTG
kurulumu anlatılacaktır"

Tesekkur ederim ama ben 64bit'lik PowerPC uzerinde debian kullaniyorum. Deb
paketi olmadigindan source koddan derlemek zorundayim.