Re: [Linux-sohbet] Tanışma

From: Yüksel ÖZCAN (yuksel@linux-sevenler.org)
Date: Thu 20 Oct 2005 - 16:24:56 EEST

Selam,

1 Yildan beri sadece SuSE kullanıyorum. WEb tasarım & programlama
işlerimi de quanta ile yapmayi tercih ediyorum. Web tasarimi şu siralar
çok geniş bir kavram. Aradığınız şey tam olarak nedir? web tasarimi
derken web programlama hariç mi?

Yüksel ÖZCAN
http://muhasebeci.sf.net

SuSE Linux OS Türkiye yazmış: