Re: [Linux-sohbet] Tanışma

From: Onur ÖZDEMİR (onur.atlantis@gmail.com)
Date: Thu 20 Oct 2005 - 16:04:25 EEST

Selam.

Ben de bir mesaj atayım dedim. Madem kimse ses vermiyor belki bizim sayemizde canlanır liste.

Ben aslen Bilgisayar Programcısıyım ama kendi işimi profesyonel olarak yapmıyorum.
Truva Linux geliştiricisi ve LinuxNet Forumları Yöneticisiyim. Hayatım, yediğim, içtiğim hep Linux.
Profesyonel yaşama adım atmadım. Kendi çabalarımla bilgisayar ve özellikle Linux konusunda kendimi yetiştimeye
çalışıyorum. Web tasarımdan tek tük anlarım. Hazır tasarım aracı (Dreamweaver,...) kullanmadan tek tek satır
satır web sayfası yazmak daha çok hoşuma gider. Ağırlıklı olarak uygulama programları geliştirmek en büyük
zevkim. Şimdiye kadar ne yaptın bi görelim derseniz, yok. Olsa dükkan sizin :) Hep basit uygulamalardı ama Truva
Linux için başarabilirsem güzel bir uygulama yolda :P

Benden de ÅŸimdilik bu kadar.

Saygılar...

Onur ÖZDEMİR - A t l a n t i S