Re: [Linux-sohbet] Tanışma

From: SuSE Linux OS Türkiye (blue.dreamland@gmail.com)
Date: Thu 20 Oct 2005 - 15:42:08 EEST

Merhaba S.Cağlar.
 Fazla para vermediler... Bende aldıgım para kadar Merhaba dedim... Sanırım
az geldi.. Bu arada Uludag projesi ile ilginiz varmı..?
Bu listede sizden başka kimse yok sanırım.. Yada o arkadaşlar aldıgı krediyi
harcamışlar...:) Bizimde kredimiz bitmeden tasaruflu olalım...
 Aranızda Web tasarım konusunda bilgisi olan varmı Arkadaşlar..?
 Kolay Gelsin gorusmek uzere..

 2005/10/20, S.Çağlar Onur <caglar@uludag.org.tr>:

> Per 20 Eki 2005 11:50 tarihinde, SuSE Linux OS Türkiye şunları yazmıştı:

> LKD, arkadaştan bir Merhaba parası mı aldın? İnsan biraz daha fazla alırdı
> da
> muhabbet ederdik :)
>
> Hoşgeldiniz madem :)
>
> Saygılar
> --
> S.Çağlar Onur <caglar@uludag.org.tr>
> http://cekirdek.uludag.org.tr/~caglar/
>
> Linux is like living in a teepee. No Windows, no Gates and an Apache in
> house!

Saygılarımızla

Tora Toraman Kurucu ve Yönetici SuSE Linux OS Tükiye

www.suse-tr.com <http://www.suse-tr.com> www.linuxcareer.net <http://www.linuxcareer.net> www.linuxkariyer.com <http://www.linuxkariyer.com> www.linuxkariyer.net <http://www.linuxkariyer.net>

info@suse-tr.com