Re: [Linux-sohbet] SuSE ne zaman duzelecek

From: linuxcu (yucel2020@yahoo.com)
Date: Tue 01 Nov 2005 - 13:31:36 EET

--- FREEDOM <ozgurkuru@gmail.com> wrote:

> suan zaten bir sekilde problemleri cozemesemde
> problem yasadigim programlara
> alternatifler bularak calisiyorum.
> "10.0 sürümü ile bu mp3 desteği iyice kalkmasının
> sebebi de yeni SuSE
> projesinin adından anlaşılacak gibidir; "Open"SUSE."
> mp3 isine gelince sorun korsan oldugundanmi yoksa
> [...]

Sahsen Devrim Gunduz Beyin ,

> yerine Y dağıtımı
> tercih ediyorum.

Sozlerine ictenlikle katiliyorum...

Cunku mp3 destegi ve istediginiz diger uygulamaların
destegi kullandigim Gelecek Bireysel Linux 4.0
uzerinde zaten geliyor..

Yani, boyle sorunlarla ugrasmiyorum :) Bu da Gelecek
Bireysel Linux'u benim icin daha kullanilabilir
kiliyor.Bende isime bakiyorum...

Herkeze İyi calismalar .