Re: [Linux-sohbet] SuSE ne zaman duzelecek

From: FREEDOM (ozgurkuru@gmail.com)
Date: Tue 01 Nov 2005 - 08:08:33 EET

suan zaten bir sekilde problemleri cozemesemde problem yasadigim programlara
alternatifler bularak calisiyorum.
"10.0 sürümü ile bu mp3 desteği iyice kalkmasının sebebi de yeni SuSE
projesinin adından anlaşılacak gibidir; "Open"SUSE."
mp3 isine gelince sorun korsan oldugundanmi yoksa acikkaynak kapali kaynak
olayimi.

On 01/11/05, Devrim GUNDUZ <devrim@gunduz.org> wrote:

Manager of LB Computer Group
www.maaroni.net <http://www.maaroni.net>