[Linux-sohbet] SuSE ne zaman duzelecek

From: Gülsah (huera_tr@yahoo.com)
Date: Tue 01 Nov 2005 - 14:48:36 EET

Merhaba Arkadaşlar

Brisinin cıkıp yok SuSE boyledir yok şoyledir demesi
sacmalık. Neyin ne oldugunu bilmeden gerekli gereksiz
yazmanın bir anlamı yok. SuSE yi gelişitrenlerin bu
konularda cok daha bilgisi oldugu kesindir.Bu konuyu
başlatan arkadaşın ayarları beceremeyip bir dizi sorun
yazamsını ben becereksziligine baglıyorum. Burada
belirtilen bir tek sorun XMMS sorunu yaşanıyor. oda
haklı bir gerekcesi ile oluyor. onunda coumu yok degil
var. sadece yapmak ayarları. biraz hack bir teknigi
ile duzenleniyor ama sorunu cozebiliyorsun. Ben 19
yaşında bir lise ögrenciyim. 1 yıldır suse
kullanıyorum. Ne olursa olsun araştırmadan, mantıgını
anlamadan abuk sabuk suclamalar yapmayın.
Bilmiyosanız, en azından sorun ve nerde yanış
yaptıgınız ogrenin. bilmemek ayıp degil, ogrenmemek
ayıptır. Linux her gecen gun daha guclenecektir.
sadece bir suse veya bir debian, veya Mandarake
sayesinde gelişmez. Linux altında bulundugu
dagıtımların birlikte hareket ettigi gucu ile bu
yerlerde ne olursa olsun aynı kapıda girip aynı evde
barınan dagıtım bunlar.

Gelecek Linuxla hada guvende olacaktır. Gelecek
Linuxla gelisecektir.

Herkese bayramnı kutlar, çalışmalarında başarılar
dilerim.