[Linux-sohbet] Re: Linux.org.tr'deki bannerlar ??

From: mustafa.akgun@gelecek.com.tr
Date: Tue 15 Mar 2005 - 14:00:01 EET

Mehmet T�RKO�LU writes:

Merhaba,

Bize yeni kullanicilardan ve potansiyel kullnaicilarla yaptigimiz
gorusmelerde kafa karisikligi yaratan bolumleri belirledik ve mumkun
oldugunca kisalttik.
Paket secimide bunlardan biri idi ve cok begenildi.
Tabi herkesin isine yaramasi beklenemez o tur kullanicilar icinde
ayni tarihlerde Gelecek Kurumsal Linux'u cikartmistik.
Kullanabilirdiniz.Bu normal ozellestirelebilir bir linux iyi ve uzman
kullanicilar icin.

Saygilar,

> [...]
> kurdum. Benim garibime giden þey bilgisayara
> yükleyeceðim paketleri seçememek oldu. Paketlerin
> hepsini kurmak zorundaydým. Zaten 20 GB olan
> harddiskimin 4 5 gb ýný gelecek linux kaplamýþtý.
> Þimdi size soruyorum Neden kullanmayacaðým programlarý
> bilgisayarýmda barýndýrayým? Þu an debian kullanýyorum
> ve topu topu 2 gblýk yer tutyuyor. Ve iþime yarayacak
> bütün programlar içinde. Bir linux iþletim sistemi
> paket yönetim sistemiyle öne çýkar (En azýndan benim
> için). Paket yönetim sistemini deðiþtirdiniz mi
> bilmiyorum ama bunu yapmadýkça kimsenin size destek

Mustafa Akgun