Re: [Linux-sohbet] Re: Linux.org.tr'deki bannerlar ??

From: Mehmet (m_turkoglu@yahoo.com)
Date: Tue 15 Mar 2005 - 13:31:38 EET

Linux net dergisi ilk çıtığında yanında gelecek 3.0 da
vermişti. Ben de o cd den gelecek linuxu bilgisayarıma
kurdum. Benim garibime giden şey bilgisayara
yükleyeceğim paketleri seçememek oldu. Paketlerin
hepsini kurmak zorundaydım. Zaten 20 GB olan
harddiskimin 4 5 gb ını gelecek linux kaplamıştı.
Şimdi size soruyorum Neden kullanmayacağım programları
bilgisayarımda barındırayım? Şu an debian kullanıyorum
ve topu topu 2 gblık yer tutyuyor. Ve işime yarayacak
bütün programlar içinde. Bir linux işletim sistemi
paket yönetim sistemiyle öne çıkar (En azından benim
için). Paket yönetim sistemini değiştirdiniz mi
bilmiyorum ama bunu yapmadıkça kimsenin size destek
vereceğini zannetmiyorum.

Mehmet Recep TÜRKOĞLU
icq: 107645297
msn: turkoglu1983@hotmail.com