Re: [Linux-sohbet] Linux.org.tr'deki bannerlar ??

From: Gokmen GOKSEL (gokmen@nowa.gen.tr)
Date: Sun 13 Mar 2005 - 00:46:33 EET

Cts, 2005-03-12 tarihinde 23:57 +0200 saatinde, Baris Ozyurt yazdı:
> Merhaba,
Selamlar,

> Linux Kullanicilari Dernegi Pardus' u önermiyor. (Zira henüz Pardus' un
> sadece CD' den calisan, o da deneme sürümü cikti)

Bunu bende biliyorum ;) ama normal bir kullanıcı bunu bu şekilde
algılıyor, belirtmek istediğim buydu.

> Ama evet, Linux Kullanicilari Dernegi Uludag projesini destekliyor.
Bütün dağıtımları desteklediği gibi mi? Yoksa ayrı bir yeri var mı?
Varsa bu ne kadar doğru bir yaklaşımdır?

> Gelistiricilerinin nerdeyse tamami LKD üyesi, YK üyesi, calisma
> guruplari üyesi ve hatta baskani olan bu proje ekibi bizim icimizden
> cikti. Dogumundan beridir de toplulukla yakin iliskideler. Gelistirme
> sürecinin tamami saydam olarak hepimiz tarafindan izlenebiliyor. Güclü
> bir destekleri var projenin ürüne dönüsme sansi, hatta ülkemizde hic
> olmadigi kadar cok yerde Linux kullanimini tetikleme sansi bulunuyor.
> LKD' nin Uludag projesini desteklemesinden daha dogal ne olabilir ki?
Bu çok doğal( ki ben buna karşı değilim :) ), doğal olmayan aynı ilginin
başka dağıtımlara gösterilmiyor olması :) Yazdıklarınızdan şunu
çıkarıyorum; www.linux.org.tr'de bir özgür yazılım projesinin ana
sayfada yer alması için projeyi geliştirenlerin illa dernek üyesi mi
olması gerekiyor?

> Siz desteklemiyor musunuz?
Ben bundan bahsetmiyorum, sizin benim ya da herhangi birinin desteği
değil, LKD'nin bütün olarak desteği.
Bakınız: LKD Tüzük Madde 2-F(Derneğin Amacı) derki;

LİS(Linux İşletim Sistemi) ve SY(Serbest Yazılım) alanlarında her türlü
araştırma ve çalışmaya destek vermek, bu tür çalışmalara ön ayak olmak

Burada yazılan "her türlü" ibaresinin içinde sadece Uludağ 'mı var onu
merak ediyorum.

Yani yine tekrarlıyorum, benim derdim neden uludağ'ı destekliyorsunuz
değil(destekleyin sonuna kadar bende destekliyorum), bir dernek üyesi
olarak üyesi olduğum yer ana sayfasında neden sadece uludağ'ın bannerını
tutuyor merak ediyorum. Herhalde bir üye olarak bu tip sorular sormaya
hakkımız var ;)

konunun uludağ ile yakında uzaktan alakası yok aslında, sorun bizim
dernek ne kadar demokratik?

saygılar tekrardan ..

--
Gokmen GOKSEL :: gokmen@nowa.gen.tr (a.k.a rucas)
C254 A064 2162 02E0 F9DD 7C87 88DA 7D7A C693 A5E3