Re: [Linux-sohbet] Linux.org.tr'deki bannerlar ??

From: Baris Ozyurt (baris@tuxworkshop.com)
Date: Sat 12 Mar 2005 - 23:57:29 EET

Merhaba,

Linux Kullanicilari Dernegi Pardus' u önermiyor. (Zira henüz Pardus' un
sadece CD' den calisan, o da deneme sürümü cikti)

Ama evet, Linux Kullanicilari Dernegi Uludag projesini destekliyor.
Gelistiricilerinin nerdeyse tamami LKD üyesi, YK üyesi, calisma
guruplari üyesi ve hatta baskani olan bu proje ekibi bizim icimizden
cikti. Dogumundan beridir de toplulukla yakin iliskideler. Gelistirme
sürecinin tamami saydam olarak hepimiz tarafindan izlenebiliyor. Güclü
bir destekleri var projenin ürüne dönüsme sansi, hatta ülkemizde hic
olmadigi kadar cok yerde Linux kullanimini tetikleme sansi bulunuyor.
LKD' nin Uludag projesini desteklemesinden daha dogal ne olabilir ki?

Siz desteklemiyor musunuz?

Sevgiler,

Baris Ozyurt