Re: [Linux-sohbet] Linux.org.tr'deki bannerlar ??

From: Baris Ozyurt (baris@tuxworkshop.com)
Date: Sun 13 Mar 2005 - 01:24:48 EET

Merhaba,

Sanirim sizin bir miktar akliniz karismis. Mümkün oldugu kadar basit bir
cümle ile ifade edeyim: LKD Uludag projesini destekliyor.

Tipki yerel ya da global pek cok yazilimi destekledigi gibi. Sayfada
banner olmasindan gizli mesajlar yakalamaya calismanizin saglikli
olmadigini da ifade etmeliyim.

Sayfada Firefox button' u da var. Nedir, bir sonraki sorunuz neden
konqueror sembolü yok mu olacak?

Biraz daha ciddi olalim lütfen.

Sevgiler,

Baris Ozyurt