[Linux-sohbet] Linux.org.tr'deki bannerlar ??

From: Gokmen GOKSEL (gokmen@nowa.gen.tr)
Date: Sat 12 Mar 2005 - 22:12:19 EET

Selamlar,
LKD(linux.org.tr) yapı olarak tüm linux dağıtımlarına ve oluşumlarına
aynı yakınlıkta değil mi?
Merakımdan soruyorum sakın yanlış anlaşılmasın, herhangi bir tartışma
yaratmak niyetinde değilim.
Neden hem şenlik hem de linux.org.tr ana sayfasında Pardus ile ilgili
bannerlar bulunuyor? Ya da daha başka bir ifade ile neden diğer
dağıtımlarında (en azından türk yapımı olanların) banner'i yok?

İlk olarak herhalde yeni çıktığı için duyuru amaçlı bir banner'dır diye
düşündüm. Eğer böyle ise diğer dağıtımlar içinde aynı şeyi yapmak
gerekmez mi ?

Bu maili yazmamdaki sebep, sayfada gördüğü tek linux banner'ından yola
çıkarak; "Linux Kullanıcıları Derneği Pardus'u mu öneriyor ?" sorusunu
yönelten bir arkadaştır.

p.s. ben kaldırın demiyorum. sadece sizce de bu doğru mu ya da ne kadar
doğru diyorum. :)

--
Gokmen GOKSEL :: gokmen@nowa.gen.tr (a.k.a rucas)
C254 A064 2162 02E0 F9DD 7C87 88DA 7D7A C693 A5E3