Re: [Linux-sohbet] pardus ve medya

From: Yüksel ÖZCAN (yuksel@linux-sevenler.org)
Date: Wed 02 Mar 2005 - 20:13:48 EET

Selamlar,

Bu yeni şafak gazetesindeki haberi okudum da, bana sanki birileri
bişeyleri karalayarak birşeyleri aklamaya calisiyor gibi geliyor. Zaten
yazinin sonu tamamiyle reklam ve tanitim niteligi ta$iyor. Gelecek
Linux'u severim tabii ki ama bu $ekilde haberler gorunce sinirlenmemek
elde degil. Netekim olayları onların bakış açısıyla ele alirsak "Yeni
$afak" gazetesine de gerek yok. Turkiyede gazete mi yok? vaar, cok daha
kaliteli hurriyet, sabha vs. var. Bu yazi yazan adam(gazeteci
diyemiyorum) hic olaylara kendi baki$ acisindan bakmami$im mi? Hurriyet
varken, internet varken hala ne demeye boyle bir yayini cikartiyorlar???
"neden pardus" demeden once, "neden Yeni $afak" demek gerekiyor. Son bir
$ey daha bu yaziyi yazan adami halkla ili$kiler'e mail atmak yerine
direkt olarak firma patronuna $ikayet etmek gerek. Boyle i$i bilmez,
bilgisiz ve cahil insanlarin birakin gazetelere yazi yazmasini defter
karalamalari bile sakincali. Bu gazeteye kar$i ki$isel sitesi olanlari
ambargo koymaya davet ediyorum. Bu gazeteyi okumayin gibisinden bir $ey
olabilir. adamin(hala gazeteci diyemiyorum) "Ara$tirmaci Gazetecilik"
kavramindan bihaber oldugu da ortada.

Yuksel OZCAN
http://muhasebeci.sf.net