Re: [Linux-sohbet] pardus ve medya

From: Serdar KOYLU (serdar@uludag.org.tr)
Date: Wed 02 Mar 2005 - 08:56:12 EET

Selamlar..

> bu yeni şafakdaki arkadaşımıza dernek ve uludağcılar bir tekzip
> yollamalıdır diye düşünüyorum. ayrıca tahminimce bu yeni şafak linkini
> yollayan arkadaşımızın postunu Meren ve serdar hocamız okuduğunda çok güzel
> bir cevap yazacaklardır.

Kendi adıma ben hayatında hiç Linux/Windows/DOS/Solaris vs. virüsü
yazmamış, yazmaya uğraşmamış bir adama çıkıp cevap filan vermem. Muhatap
olmam.

Ayrıca cevabın, böyle lafla değil, şahsa yanında vazelinle birlikte
yollanacak Kurulan CD ile verilmesinin çok daha uygun olacağı
görüşündeyim netekim..

Saygı ve sevgiler..