[Linux-sohbet] Re: pardus ve medya

From: mustafa.akgun@gelecek.com.tr
Date: Thu 03 Mar 2005 - 09:01:37 EET

[ISO-8859-1] Yüksel ÖZCAN writes:

Merhaba,

> Selamlar,
>
> Bu yeni þafak gazetesindeki haberi okudum da, bana sanki birileri
> biþeyleri karalayarak birþeyleri aklamaya calisiyor gibi geliyor. Zaten

Bence Melih beyin yazisi bir kez daha tarafsiz gozle ile okunmali. Melih bey
yillardir Linux'u takip eden ve yazilarindan yer veren onemli bir
sahsiyettir. Zaten bu tip inslar basinda cok azaldi. Cunku onlarin cogunu
biz haksizca karalayarak yok ettik. (serdar kuzuloglu,yurtsan
atakan,...)Yazisindan elestirel bir yaklasim yaninda dogrularida yanyana
koymus buna tahmmul edilmeli eger eksiklikler var ise yazisarak kisisel
olarak duzeltilmeli idi.
Cok yakisiksiz hatta kufre varan sozler takip ettigim kadari ile fayda degil
zarar getirir linux kucultmez ama destegini azaltir Turkiyede.

> yazinin sonu tamamiyle reklam ve tanitim niteligi ta$iyor. Gelecek

Dikkat edin Microsoft yukseliyor demiyor Gelecek LINUX diyor bu da linux
degilmi yoksa dusman mi nedir sadece GNU/GPL nedir paylasim degilmisidir bir
bayrak yarisi degilmidir paylasimla eksik olani yerine koyup daha ileri
gitme degilmidir.
Lutfen degerleri yerli yerine koyun.

Saygilar,

Mustafa Akgun