Re: [Linux-sohbet] Hacklendim !!

From: Mustafa Özbakır (admin@suzertekstil.com.tr)
Date: Thu 23 Jun 2005 - 13:29:23 EEST

Lütfen hakaret sayılacak tabirlerde bulunmayalım listenin geleceği icin
saygınlıgı icin. windomuz kelimeleri hos degil.
Anlayısınız icin tesekkur ederim.

Saygılarımla,
Mustafa Özbakır

====================================
Merhabalar
> 100%'lük bir güvenlik yoktur, anladığım kadarıyla windows'a karşı bir
> güveniniz var!
> 1995 yılında ilk windows 95 çıktığı andan itibaren
> Crack'lendi, Hacklendi ve Virüslerle doldu taştı :)
Evet o zamanlar sorun işi bilmemekti ve sadece kullanıcının mouse ile
yönetebilecegi bir sistem yaratmak idi.. Pazarlama ön planda idi yani.
> Bu Bill amcayı
> rahatsız etmedi ve 1998 windows 98'de olaylar aynen devam etti.
> 10 yaşındaki bir çocuk bile windows'u hackleyebiliyordu?!?!? Ve sonunda
> Windows 2000,XP vs. hala açıklarla kaynıyor...
Iste bu asamadan itibaren ben kasit teorilerini destekliyorum.. zira elinin
altinda en iyi programcilar var fakat cok basit noktalarda hatalar
yapiyorlar..Ornegin internet explorer da entegre edilen ActiveX
teknolojisinin potansiyel tehlikelerini bilinmemesi ve uzerine önemle
dusulup
oyle piyasaya surulmesi gerektigi mantiki olarak cok acik iken sonradan
ovguyle bahsedilen 6 versiyonunda bile boyle saldirilara maruz kalmasi.
BENCE bir kasit..
Neyi kastediyorlar peki.. Vallahi bilmiyorum.. Ve bilmeyi cok isterdim.
> Çözüm
> Bill amca SP2 ile kurtulacağını düşündü ve XP sp2 ile internet'te
> dolaşmak dahada zor hale geldi, her girilen web sayfasını bir saldırı
> gibi mi görüyor ne?
SP2 nin de java ile ilgili bircok konularda karisiklik getirecegi tahmin
ediliyor.. Oracle Jinitiator ornegin lisansli olmasina ragmen Windomuz
dunyasinda, bircok sorun yaratiyor.. Demek ki kendi basina birseyler
yapiyor windomuz yine..
Bekleyin ve gorun derim..
> 1992 yılından buyana Linux'a karşı bu tür saldırılar
> olduğunu pek sanmiyorum
Bu kullanıcı porfoyu ile ilgili bir konu.. Linux a da saldirilarin olmasi
yakindir.. ( umarım)

--
"355/113 -- Not the famous irrational number PI, but an incredible
simulation!"
|#|  Sirius Group Consulting
|#|