RE: [Linux-sohbet] Hacklendim !!

From: Aykut YILDIZGÖRÜR (aykuty@tepemobilya.com.tr)
Date: Tue 21 Jun 2005 - 15:24:42 EEST

merhabalar,
sanırım aynı kullanıcı dun benim makinamada girmeye calisiyordu.. yine 22
den degisik kullanici adi ve sifresi ile girmeye calisiyordu. ip si
216.226.48.58. iptables ile bu ipden gelen istekleri drop ettim. aslında
hemen ikinci bir makina kurup oraya yonlendirmek gerekirdi.. ne pesinde
oldugunu merak ettim dogrusu. whois bilgisi yine yurtdısında bir kurulusa
aitdi. ulkeyi hatırlıyamadım. ilginc olan bu listeki insanların saldırıya
magruz kalması..

bence bu sahis bu listenin uyesi ?
gurbetci olabilir
yada bu ip bir proxy ve herhangi biryerden saldırıyor..

messages loglarına bir göz atın.. ne olur..ne olmaz