Re: [Linux-sohbet] Hacklendim !!

From: Umut Demirhan (linuxlist@gmail.com)
Date: Tue 21 Jun 2005 - 20:15:09 EEST

Merhaba,
 Windows & Linux karsilastirmiyoruz burada. Ancak basitce:
 windows dolu bir agin yoneticisiyim. Ag uzerinde soz sahibiyim, calisan
bilgisayarlar domainde, tum kullanicilar USER statüsünde.
Buna ragmen ortalikta dolasan Flash oyunlar vs bol miktarda
trojan program iceriyor ve ne yazik ki sistem aciklarindan dolayi
USER olarak cift tiklanan bir program patchlere ragmen
bir anda SYSTEM olarak hayatina devam edebiliyor.
 Bu sevimli trojan program icerdigi keylogger vs programlarla
sistemi enfekte ediyor ve ne yazik ki ondan sonra savunulacak
yani kalmiyor.
 Kisacasi, Windows kullanan insanlar belirsiz kaynaktan cikan
binary programlara tiklamakta bir mahsur gormuyor...
Eger siz de linux makinanizda aynini yaparsaniz ayni
seviyede guvensiz bir sisteminiz olur.
 Olay sistem karsilastirmasi degildir, kullanici aliskanliklari ile
ilgilidir.
 Saygilar.