[Linux-sohbet] telekomda yabancý ozel tekel istemiyoruz

From: Nihad Karslý (enki@r-3.org)
Date: Sat 30 Jul 2005 - 14:41:39 EEST

bu baslıkda ilk mesajı yazan sayın mustafa akguldu sanırım ve nedenini
linkle belirtmiÅŸdi.bana gore de telekomda devlet tekeli yada ozel sektor
tekeli ozgur yazılıma linux felsefesine aykırıdır.ve yurekden
katılıyorum.
Ancak eleştiren arkadaşlarada katılıyorum Nedenide bu listede saygı
deger eski listeyonlar dışında birisi bir sey yazdıgında gelen mesaj
algılamadan bu liste ile alakası yok gibi soguk bir mesaj anlamak ozel
olarak o kişi ile yazılşmak yok (tabi herkesin işi gücü var birde
bunlarlamı ugraşacak-zaten her seyini dernege hasretmis boyle bir sey
eleştirilebilirmi ayıp yazık ve düşüncesiz)

yani problem yaklaşım problemi
neden yazılımlar ozgur de listedeki arkadaşlar sınırlı sorumlu bence
kişisel hakaret ve saldırı dışında her şeyin ozgur olması lazım (şimsi
bu mesajı okuyan yaşlı bir penguen şu nu duşunuyor olmalı-dünki cocuk
şde sacmalıyor biz neler yaptık kafa yokki anlayamıyor gibi)
ben bu listelerde ilk mesaj yazdıgımda bunlarla karşılaştım.bir projem
vardı onuda yazdım. kimse yanıt vermedi. ancak kişisel eleştiri
yaptıgımda okur -yazar penguenlerin nazikde olsa igneleyici mesajlarını
aldım.
okudugum maillerde bazı sonlar var lutfen dusunun diye eskilerin
mesajları bunlar bende rica ediyoruz eski ve yaşlı yorgun penguenlere
sizde bu durumları dusunun lutfen ve daha sevimli sıcak hoşgorulu ve
kavrayıcı olunuz.herşey siyah beyaz degildir.
saygı ve sevgi ile

not :bu arada mesajlardan birisnde birinin linux bilmedigi ve kimseye
yardım etmemesi gibi absurt bir yaklaşım gordum .lütfen demolize etmeyin
destekleyin.herkes herkes den fazla bilebilir....