Re: [Linux-sohbet] Telekomda Yabanci Ozel Tekel istemiyoruz kampanyasi!

From: FREEDOM (ozgurkuru@gmail.com)
Date: Sat 30 Jul 2005 - 11:59:03 EEST

forumlar dışında pek fazla adam gibi çalışan bir liste yok. ayrıca ben
ticari olarak bahsetmiyorum. ikincisi mail ilede değil telefon yada online
yahoo icq. vb. gibi hatta imakanımız oldukça yerinde desteğe bile giderim.
ben ankarada yaşıyorum şuan linux desteği için istanbuldayım. be hiç bir
ücret talep etmedim.

On 7/30/05, Ozer Tayiz <info@teknobilge.com> wrote:

> Merhaba,

> Burası, "Linux Ücretsiz Destek Merkezi" değil. Burası gönüllü bir
> dernek, Linux Kullanıcıları Derneği. Dediğiniz gibi yüzyüze destek,
> arayıp telefonla sorunuzu sorabileceğiniz, anında sorununuza yanıt
> alabileceğiniz bir yer istiyorsanız, paşa paşa profesyonel desteği satın
> alabileceğiniz birçok özel firma var zaten. Bakınız: Redhat, Novell,
> Suse gibi dağıtımların Türkiye temsilcilikleri, veya dağıtım-bağımlı
> olmasa da, Linux temelli hizmet veren birçok özel şirket... Desteğin de
> [...]

Manager of LB Computer Group
LB Computer Group bilisim hizmetleri maaroni.net <http://maaroni.net>
www.maaroni.net <http://www.maaroni.net>
destek@maaroni.net