Re: [Linux-sohbet] Kwallet ve insan beyninin kapasitesi

From: Yılmaz Çankaya (ycankaya@sirius-group.com)
Date: Thu 07 Jul 2005 - 00:01:09 EEST

> KDE Control Center'ı açın, Security & Privacy bölümünden "KDE Wallet"ı
seçin.
3.4.1 versiyonunda yerinde yeller esiyor maalesef.. usenet de kwallet
taraftari baska bir arkadas
.kde/share/config/kwalletrc dosyasinda
Enable = false yapmamı tavsiye etti ve artik rahatim..
yine de tesekkürler :

--
A hypothetical paradox: What would happen in a battle between an Enterprise
security team, who always get killed soon after appearing, and a squad of
|#|  Sirius Group Consulting
|#|