Re: [Linux-sohbet] Kwallet ve insan beyninin kapasitesi

From: Barış Metin (baris@uludag.org.tr)
Date: Wed 06 Jul 2005 - 23:19:47 EEST

On Wednesday 06 July 2005 22:24, Yılmaz Çankaya wrote:
> Yine sinir bozucu bir kwallet aramasından sonra bu mesajla icimi sizlere
> dokmek istedim ve bu vesile ile de
> kde 3.4.1 kullanan ve kwallet i nasıl deaktive edecegimi bilen varmi ?
> diye sormak istedim...
> Kwallet prensip olarak her ne kadar kullanıcı dostu bir program olma
> ozelligi ile on plana cikmis ise de kisilerin kendi sistemlerinin
> guvenliginden sorumlu olduklarini düsünüyorum.. Nitekim boyle programlar
> milyonlarca veriyi tutan insan beyni karsisinda bir aptali oynayıp
> insanlarin 100 tane sifreyi aklinda tutamayacagi varsayimi ile yola
> [...]

KDE Control Center'ı açın, Security & Privacy bölümünden "KDE Wallet"ı seçin.
En üstte "Enable the KDE wallet subsystem"in yanındaki aktif olan çarpı
işaretinin üzerine tıklayın ve sonra da aşağıdaki Apply düğmesine. Kwallet
kullanımını iptal etmiş olacaksınız.

Yedekleme konusunda. Kwallet cüzdanınızı XML biçiminde yedeklemenize olanak
veriyor. KDE Wallet Manager bu konuda size yardımcı olur.

iyi çalışmalar,

--
Barış Metin